ΕΠΙΚΗΔΕΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΗΜ/ΡΟ ΓΕΩΡΓΙΟ ΣΚΟΥΤΕΛΑ

(Από τον Σημ/ρο (Ε) Α. Στυλιανόπουλο)

Αγαπητέ μου συνάδελφε, φίλε, κουμπάρε και αδελφέ Γιώργο,

Με την είδηση του θανάτου σου μεγάλη θλίψη πλημμύρισε την καρδιά μου όπως τις καρδιές των θυγατέρων σου, αδελφών σου, συγγενών σου, φίλων και συμμαθητών σου της Σχολής Ναυτοπαίδων Πόρου.

Έφυγες τόσο ξαφνικά και σχετικά νέος στην ηλικία αφήνοντας πίσω σου τις κόρες σου ορφανές, διότι είχες χάσει πριν αρκετά χρόνια, πολύ νέα την αξέχαστη και ικανότατη σύζυγό σου Βούλα, καθηγήτρια Αγγλικών.

Είμαι βέβαιος ότι οι κόρες σου θα συνεχίσουν το έργο σου διότι εσύ τους έδωσες όλα τα εφόδια που έπρεπε. Μόρφωση, ηθική συμπεριφορά και εργατικότητα, διότι Γιώργο μου, ήσουν πατέρας και μάνα για τα παιδιά σου. Όταν έμεινες μόνος σου και αυτές μικρές μετά το πρόωρο θάνατο της συζύγου σου, πάλεψες σαν λιοντάρι, τα κατάφερες, κράτησες την οικογένειά σου, το φροντιστήριο της γυναίκας σου κι έφτιαξες δικό σου επαγγελματικό χώρο, όπου ακόμα διαπρέπει εδώ και πολλά χρόνια στην περιοχή των Σεπολίων. Εκεί μου είχες δώσει κι εμένα την ευκαιρία να εργαστώ σαν καθηγητής και να αποκτήσω την σχετική πείρα που χρειαζόμουν ώστε να ανοίξω αργότερα στην Νίκαια δικό μου φροντιστήριο ξένων γλωσσών.

Γιώργο μου σε γνώρισα τυχαία το 1972 όταν πήγα να σε αντικαταστήσω στην 353 ΜΝΑΣ. Από τότε γίναμε πολύ καλοί φίλοι και αργότερα η πρώτη κόρη σου, Έρη μου βάπτησε τον μεγάλο μου γιο Γιάννη. Έκτοτε ήμαστε καλύτερα από αδέλφια.

Επίσης, ενθυμούμαι τον ζήλο που υπέδειξες για την δημιουργία συλλόγου Υπαξ/κών από την Σχολή Ναυτοπαίδων. Πολλές φορές χρησιμοποιούσες τον χώρο του φροντιστηρίου σου για τις συγκεντρώσεις του συλλόγου και τελικά υπό την προεδρία του Ε. Σφακτού, την δική σου και άλλων προέδρων ο σύλλογος σταθεροποιήθηκε και έγινε σεβαστός και αποδεκτός από το ΠΝ και την πλειονότητα των αποφοίτων της Σχολής Υπαξ/κών Ναυτικού.

Στις 5-9-2012 οι κόρες σου, ο γαμπρός σου, τα εγγόνια σου, τα αδέλφια σου, οι συγγενείς σου, οι συμμαθητές σου, η οικογένειά μου, ο βαπτιστικός σου Γιάννης και πολλοί φίλοι σε συνόδεψαν στο μακρινό πατρικό σου χωριό Μαραθιά, έξω από το Καρπενήσι στην τελευταία σου κατοικία. Εκεί στην εκκλησία του χωριού ο Πρόεδρος Ε. Σφακτός έβγαλε ένα πολύ συγκινητικό λόγο που έκανε τις καρδιές όλων να κλάψουνε.

Εύχομαι φίλε, κουμπάρε και αδελφέ μου Γιώργο ο Θεός να σε αναπαύσει ανάμεσα στους αγγέλους και Αγίους διότι ήσουν ένας υπέροχος πατέρας, εξαίρετος άνθρωπος και καλός συνάδελφος.

Επίσης, εύχομαι μακροζωία στα παιδιά σου, εγγόνια σου, αδέλφια, φίλους και συμμαθητές σου, έως τα βαθιά γεράματα, ώστε να σε ενθυμούνται. Πάντοτε εσένα Γιώργο μου κουμπάρε και αδελφέ.

Αθαν. Στυλιανόπουλος

Σημ. (Ε) ε.α. ΠΝ

 

 

O αείμνηστος Γ. Σκουτέλας (δεξιά) στη βάπτιση του υιού Α. Στυλιανόπουλου Γιάννη, από τον μακαριστό Κυρό Προκόπιο. Αριστερά οι θυγατέρες του Γ. Σκουτέλα και η κ. Στυλιανοπούλου.

Σχολιάστε

