ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ

Επιθυμώ να ευχαριστήσω τον Δ/ντή της ουρολογικής κλινικής του ΝΝΑ Αρχιπλοίαρχο (ΥΙ) Μ. Μπουρούνη Π.Ν. για την έγκαιρη διάγνωση του προβλήματός μου, καθώς και το νοσηλευτικό προσωπικό της κλινικής για τις υπηρεσίες που μου προσέφεραν, κάνοντας όσο το δυνατόν πιο ανώδυνη την παραμονή μου στο Νοσοκομείο.

Με εκτίμηση

Βασ. Μητρόπουλος

Σημ. (Ε) Π.Ν.

 ============================

Για την αναβάθμιση της ιστοσελίδας με την δημιουργία videos και facebook το ΔΣ του Συνδέσμου μας ευχαριστεί θερμά τον συνάδελφο κ. Σωτήρη Κασαπίδη και τον συγχαίρει για τις άρτιες γνώσεις του στη σύγχρονη επιστήμη των ηλεκτρονικών υπολογιστών.

============================

Επιθυμώ να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες προσωπικά προς τον Πρόεδρο και Δ.Σ. της ΕΑΑΝ για τη τιμητική βράβευσή που έγινε προς το πρόσωπό μου, κατά τη σχετική τελετή της 18 Ιανουαρίου 2012 στο Πολεμικό Μουσείο.

Μ’ εκτίμηση

Ελ. Σφακτός, Επστής ε.α., Πρόεδρος ΣΑ/ΣΜΥΝ

Σχολιάστε

