Αφορμής Δοθείσης

Η ατυχής όσο και απαράδεκτη χρήση του ιστορικού ΑΒΕΡΩΦ για εκδήλωση μη αρμόζουσα στην ιστορικότητα και ιερότητα του χώρου, δικαιολογημένα προκάλεσε τις εντονότατες διαμαρτυρίες όσων είδαμε και ακούσαμε στα ΜΜΕ, όπως επίσης και τις έντονες παρεμβάσεις των αρμοδίων. Είναι παρήγορο ότι σύσσωμος ο τύπος, ηλεκτρονικός και γραπτός στηλίτευσαν το συμβάν και ασχολήθηκαν με το γεγονός επί ημέρες. Είναι παρήγορο ότι πολιτικοί καυτηρίασαν την ασέβεια, προεξάχοντος του πλέον αρμοδίου. Του κ. ΥΕΘΑ. Άσχετα αν η υπηρεσία παγιδεύτηκε από το αίτημα χρήσης του ιστορικού πλοίου (εκδήλωση για τα Ποσειδώνια ήταν το αίτημα), ο Διευθυντής του ΝΜΘ ΑΒΕΡΩΦ όφειλε να σταματήσει εν τη γεννέσει της κάθε προετοιμασία-κίνηση που ξέφευγε του αρχικού σκοπού. Η αστοχία αυτή του επέφερε την απομάκρυνσή του από τα καθήκοντά του. Ατυχέστατη γι’ αυτόν στιγμή.

Παρήγορο, επαναλαμβάνουμε ο θυμός για την προσβολή του συμβόλου που λέγεται «ΑΒΕΡΩΦ«, ιδίως από την επίσημη πολιτεία. Στην πλούσια όμως και νοηματική μας γλώσσα, υπάρχει αυτός ο σύνδεσμος «αλλά» που δηλώνει αντίθεση, αντιπαράθεση με διαπίστωση που προηγήθηκε. Κι εδώ πρόκειται για πολλές διαπιστώσεις και όχι μία.

  • Στην προσβολή του συμβόλου εθνικής κυριαρχίας (Ίμια, αβλαβείς πλεύσεις, FIR ανατολικά 25ου παραλλήλου, συμφωνίες Μαδρίτης κ.α.) δεν είδαμε την ίδια ιερή αγανάκτηση.
  • Στην έλλειψη σεβασμού στις Ένοπλες Δυνάμεις (σύμβολο ισχύος) δεν υπήρξε αντίδραση, όταν αυτές χαρακτηρίστηκαν «σκατά» από υψηλόβαθμο πολιτικό στέλεχος.
  • Στο κατ’ επανάληψη, κάψιμο του πλέον ιερού συμβόλου, της Σημαίας (μάλιστα και εντός αγωνιστικού χώρου από οικονομικούς μετανάστες) το γεγονός θεωρήθηκε ασήμαντο και υποβιβάστηκε.
  • Όταν ο ιερός χώρος του «Μνημείου Αγνώστου Στρατιώτου« σύμβολο του «…τήδε κείμεθα» καίγεται από αναρχικούς ή χρησιμοποιείται ως…πίστα από νυκτόβιους οπαδούς διασκέδασης (υπουργία Παπαθεμελή) δεν είδαμε κανέναν να διαρρηγνύει τα ιμάτιά του.
  • Όταν ο εθνικός πλούτος, σύμβολο αυτοτέλειας ενός λαού, λεηλατείται και κατασπαταλάται σε «Λουδοβίκιες« τελετές δεν ξεσηκώθηκε κανένας «σύντροφος» να φωνάξει «ουαί υμίν υποκριταί και Φαρισαίοι». Τότε, κατάπιαμε την κάμηλο!
  • Όταν σύσσωμος ο ελληνικός λαός δοκιμάζεται και νοιώθει να πνίγεται από τα ασφυκτικά μέτρα που του επιβάλλονται, ορισμένοι προσπαθούν να μας πείσουν, ότι με χρησιμοποιημένα τούβλα μπουρούμε να χτίσουμε νέο οικοδόμημα.
  • Τέλος, όταν ο ιερός χώρος του κοινοβουλίου, σύμβολο Δημοκρατίας, έχει χάσει την «έξωθεν καλή μαρτυρία» για την ανυπαρξία του (όρα διάλυση των πάντων) και η πλειονότητα των ενοίκων του περί άλλα τυρβάζουν, που είναι οι οργισμένες «μαγκιές» ιδίως των ΜΜΕ;

Είθε ο «Γερο-ΑΒΕΡΩΦ» να προσέφερε, άθελά του, μία απαρχή αλλαγής νοοτροπίας και να μην είναι ένα ακόμη, επικοινωνιακό τέχνασμα ή ευκαιρία ανάσας από τα ασφυκτικά προβλήματα που μας πνίγουν. Ο τόπος χρειάζεται έργα και όχι σαπουνόφουσκες οργής.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: